הטעם האהוב גם במטבח של פסח

עפר גדנקן No Comments on הטעם האהוב גם במטבח של פסח

הקצפת הצמחית של יטבתה ממשיכה ללוות אתכם גם בפסח עם כשרות למהדרין

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'יטבתה' מאפשרת לכם להמשיך וליהנות גם בימי הפסח מקצפת צמחית במתיקות מעודנת לצורך הקצפה והכנת קינוחים, עם כשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א. הקצפת הצמחית של 'יטבתה' מצטרפת לסדרת השמנות האהובה בכשרות מהדרין לפסח, שממשיכה ללוות אתכם גם במאכלים החגיגיים לאורך ימי החג עם הטעם האהוב והמוכר.

עם הקצפת הצמחית של 'יטבתה' תוכלו להמשיך וליהנות מקינוחים מושקעים גם בסעודות החג. הקצפת הצמחית במתיקות מעודנת, המשמשת להקצפה ולהכנת מגוון קינוחים, כשרה לפסח בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

הקצפת הצמחית של 'יטבתה' יכולה לשמש אתכם להכנת קצפת פרווה מעל גלידות, למילוי מאפים מתוקים, לשילוב עם שוקולד להכנת גנאש לציפוי עוגות, להכנת קינוחי כוסות בשכבות, כבסיס להכנת קרם פרווה לציפוי עוגות ועוגיות וכתוספת לבלילה עבור עוגות בחושות כשרות לפסח. כל אלה מתאימים כקינוחים מושקעים לסעודות החג, גם לאחר אכילת בשר.

הקצפת הצמחית של יטבתה במתיקות מעודנת הינה יציבה ואוורירית, אינה מתפרקת בחימום ומכילה 250 מ"ל. היא מצטרפת למגוון השמנות האיכותיות של 'יטבתה' – שמנת להקצפה 38% שומן, שמנת להקצפה 32% שומן, שמנת לבישול 9% שומן ושמנת לבישול 15% שומן, המתאימות להכנת מגוון קינוחים, מאפים ורטבים לארוחות חול המועד חגיגיות ומלאות טעם.

את הקצפת הצמחית והשמנות ניתן להשיג ברשתות השיווק וחנויות המזון בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א, גם לימות הפסח.



0 תגובות